Politica de livrare și returnare a produselor

Mulțumim pentru achiziționarea serviciilor noastre.  Suntem dedicați să oferim produse și servicii de înaltă calitate. În cazul în care doriți să returnați un produs, vă rugăm să citiți politica noastră de returnare detaliată mai jos.

După finalizarea procesului de plată și confirmarea comenzii dvs. veți intra în posesia produsului digital prin descărcare sau prin intermediul e-mailului, sau veți avea acces la o zonă securizată a site-ului nostru. Durata de livrare poate varia, de obicei fiind instantanee, dar, în unele cazuri, poate dura până la 48 de ore, în funcție de mărimea produsului digital. Detalii suplimentare cu privire la modalitățile de livrare pot fi găsite în descrierea produsului.

Eligibilitatea pentru returnare

Perioada de Returnare: Aveți dreptul să solicitați o rambursare în termen de 14 zile de la data intrării în posesie a  achiziției, în funcție de produsul achiziționat. Specificațiile privind perioada de returnare pentru fiecare produs pot varia, așadar, consultați descrierea produsului sau termenii abonamentului pentru detalii precise.

 

Condiții de returnare pentru produsele digitale

Datorită naturii produselor digitale, returnarea sau schimbul lor nu este disponibil în mod obișnuit. În cazul în care întâmpinați dificultăți legate de produsul digital achiziționat, suntem aici pentru a vă ajuta. Vă rugăm să ne contactați utilizând pagina noastră de contact, și vom încerca să soluționăm problema cât mai rapid posibil.

În situația în care produsul digital nu corespunde descrierii sau aveți dificultăți de acces, sunteți îndreptățit să ne contactați în termen de 30 de zile de la data achiziției. Dacă nu putem remedia problema, puteți solicita o rambursare. Procesarea rambursării se va efectua în termen de 30 zile lucrătoare de la primirea solicitării.

Cum să solicitați o rambursare

Pentru a iniția o rambursare, vă rugăm să ne contactați utilizând pagina noastră de contact în perioada de returnare specificată, furnizând următoarele informații:

  • Numele complet.
  • ID-ul comenzii sau ID-ul abonamentului.
  • O explicație detaliată a motivelor pentru care doriți o rambursare.

Echipa noastră de asistență pentru clienți va analiza solicitarea dvs. și va răspunde în termen de 5 zile lucrătoare.

Procesul de rambursare

Dacă solicitarea dvs. de rambursare este aprobată, vom procesa rambursarea folosind aceeași metodă de plată utilizată la achiziția inițială. Vă rugăm să permiteți 30 zile lucrătoare pentru acreditarea rambursării în contul dvs.

În anumite cazuri, putem oferi alternative la rambursare, cum ar fi accesul la un alt produs sau serviciu de valoare echivalentă în locul unei rambursări monetare.

Excepții

Nu se vor acorda rambursări în cazul în care ați încălcat termenii și condițiile noastre sau ați participat la activități frauduloase în legătură cu produsul achiziționat.

Politicile de rambursare pot varia în funcție de produs și abonament; vă rugăm să consultați descrierea produsului sau termenii abonamentului pentru detalii precise.

Concluzie

Prin politica de livrare și returnare a produselor digitale site-ul nostru se angajează în a oferi servicii de calitate și a respecta drepturile clienților noștri. Vă rugăm să citiți cu atenție politica site-ului și să vă asigurați că sunteți informați cu privire detaliile produsului, la modalitățile de livrare și returnare ale produselor digitale. Prin accesarea și utilizarea site-ului nostru, exprimați faptul ca sunteți de acord cu această politică.