Personal branding
Marketing personal branding
Ajută la construirea încrederii clienților și a angajaților prezentând compania ca un angajator și partener de afaceri atractiv.
Antrenorul de management Tom Peters a introdus pentru prima dată conceptul de „personal branding” în 1997. Cu articolul „The Brand Called You”, a dezvoltat un nou concept de autodefinire personală.
O companie are nevoie de marketing personal branding, deoarece îi permite să-și stabilească liderii și experții în domeniu și să le ofere o față personală.
Acest lucru poate ajuta la creșterea vizibilității companiei și a produselor și serviciilor sale.
De ce ai nevoie pentru a-ți crea brandul?
O companie are nevoie de următoarele elemente pentru marketingul personal branding:
✅ Obiective și strategie clare: O viziune clară asupra obiectivelor care trebuie atinse și a modului în care acestea trebuie atinse.
✅ Reprezentanți aleși: Un grup select de directori și profesioniști care urmează să fie prezentați ca reprezentând compania și ca autorități în domeniul lor.
✅ Marketing de conținut: o varietate de conținut, cum ar fi bloguri, videoclipuri, podcasturi, prezentări și postări pe rețelele sociale care prezintă expertiza și personalitatea reprezentanților selectați.
✅ Prezența în rețelele sociale: o prezență activă pe canalele relevante de rețele sociale pentru a crește vizibilitatea conținutului și a permite interacțiunea cu potențialii clienți și angajați.