Personal branding

  • Home
  • Personal branding
Personal branding

Marketing personal branding

Ajută la construirea încrederii clienților și a angajaților prezentând compania ca un angajator și partener de afaceri atractiv.

Antrenorul de management Tom Peters a introdus pentru prima dată conceptul de „personal branding” în 1997. Cu articolul „The Brand Called You”, a dezvoltat un nou concept de autodefinire personală.

O companie are nevoie de marketing personal branding, deoarece îi permite să-și stabilească liderii și experții în domeniu și să le ofere o față personală.

Acest lucru poate ajuta la creșterea vizibilității companiei și a produselor și serviciilor sale.

De ce ai nevoie pentru a-ți crea brandul?

O companie are nevoie de următoarele elemente pentru marketingul personal branding:

✅ Obiective și strategie clare: O viziune clară asupra obiectivelor care trebuie atinse și a modului în care acestea trebuie atinse.


✅ Reprezentanți aleși: Un grup select de directori și profesioniști care urmează să fie prezentați ca reprezentând compania și ca autorități în domeniul lor.


✅ Marketing de conținut: o varietate de conținut, cum ar fi bloguri, videoclipuri, podcasturi, prezentări și postări pe rețelele sociale care prezintă expertiza și personalitatea reprezentanților selectați.


✅ Prezența în rețelele sociale: o prezență activă pe canalele relevante de rețele sociale pentru a crește vizibilitatea conținutului și a permite interacțiunea cu potențialii clienți și angajați.

Programează o întâlnire gratuită cu noi pentru a stabili o strategie de dezvoltare a afacerii tale!